Saturday, September 02, 2006

Imagini cu cei nouă tineri arestaţi abuziv de către reprezentanţii Ministerului de Interne de la Chişinău














































>> Imaginile din timpul interventiei fortelor de ordine au fost sterse la sectia de politie de catre indivizi certati cu legea, pentur a nu lasa nici o urma/proba despre rapirea si incarcerarea celor noua protestatari... Acest gol il vom completa cu texte, vedet mai jos <<






















































































15 Comments:

At 3:45 AM, Anonymous adriana pal said...

Bravo lor bravo romanilor.va iubesc din tot sufletul ardealul va sustine!

 
At 2:33 PM, Blogger nicolae said...

Ma uit la chipurile militienilor...saraci aceleasi ca si acum 20 ani chipurile unor oamnei fara personalitate...servii unei puteri.Cat despre tinerii protestetari ....,dovada unui inalt patriotism,curaj si nonsalanta unei varste care nu are limite.BRAVO !Romania are de castigat doar prin acest gen de oameni,adevarati,fara frica.

 
At 12:03 AM, Anonymous Adi said...

Bravo dragi Romani. Sa va pazeasca Dumnezeu. Un exemplu demn de urmat pentru toti romanii adevarati.

 
At 2:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Respect!

 
At 5:17 AM, Anonymous dana said...

ce folos kai sustzineti cei kare au skris mai sus, daka nu ati fakut nimik ka shi mine.de sustsinut in vorbe totsi sintem primii, inklusiv eu; va rog, SA NU VORGHYTSI NASHARU!

 
At 7:13 AM, Anonymous Anonymous said...

lupta continua
bravo !!!!

 
At 2:39 PM, Anonymous Anonymous said...

sa lichidam comunismul asta si sa ne unim odata

 
At 5:46 AM, Anonymous Anonymous said...

sunt unul din cei 9 retzinutzi shi va multzumim mult pentru sustzinere!

 
At 9:28 AM, Anonymous Anonymous said...

de unde stii draga dana ca nu am facut nimic?trebuie sa ne mandrm la fel ca si tine?cred ca lucrurile astea se fac fara a-ti face reclama!esti cam increzuta.oricum lauda de sine nu miroase a bine!

 
At 9:45 AM, Anonymous un roman din hunedoara said...

"Asasini! Gabori asasini!" Bravo romanilor! Nu va lasati intimidati de mascatii cu 2 clase. Chiar daca ei au armele noi avem iubirea de neam care este mai puternica decat orice. MANDRU CA SUNT ROMAN!

 
At 7:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Lam recunoscut in aceste imagini pe vecinul meu.Sincer nu credeam ca are atita curaj in el.Acuma recret ca nu am fost alaturi de dinsul atuncea. Dar nui numic frate ca ma revanshez...LA LUPTA IMPREUNA DRAGI ROMANI!!!

 
At 8:48 AM, Anonymous Dan said...

Este drept ca aceste forumuri nu au credibilitate prea mare insa dupa scrisul omului poti sa-ti dai seama cine scrie ceva din suflet sau numai asa de divertisment. Ce pot insa eu sa vad este faptul ca aceasta miscare este facuta si sustinuta din suflet, ceea ce nu as putea spune despre alte miscari politice din Republica Moldova. Cu cat o sa reusiti sa deschideti mintiile si inimile mai multor oameni cu atat o sa aveti parte de un success mai mare in ceea ce faceti. Pe undeva misiunea voastra este asemanatoare cu una religioasa. Daca o sa reusiti sa aveti de partea voastra si vocea bisericii o sa aveti numai de castigat din asta.

Dumnezeu sa va ocroteasca si sa ne ajute pe fiecare sa indeplinim misiunea ce ni sa dat.

 
At 8:52 AM, Anonymous Dan said...

Este drept ca aceste forumuri nu au credibilitate prea mare insa dupa scrisul omului poti sa-ti dai seama cine scrie ceva din suflet sau numai asa de divertisment. Ce pot insa eu sa vad este faptul ca aceasta miscare este facuta si sustinuta din suflet, ceea ce nu as putea spune despre alte miscari politice din Republica Moldova. Cu cat o sa reusiti sa deschideti mintiile si inimile mai multor oameni cu atat o sa aveti parte de un success mai mare in ceea ce faceti. Pe undeva misiunea voastra este asemanatoare cu una religioasa. Daca o sa reusiti sa aveti de partea voastra si vocea bisericii o sa aveti numai de castigat din asta.

Dumnezeu sa va ocroteasca si sa ne ajute pe fiecare sa indeplinim misiunea ce ni sa dat.

 
At 5:54 AM, Anonymous Anonymous said...

Sunteti romani adevrati.Luptai mai departe,suntem alaturi de voi

 
At 5:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Moarte comunistilor.Nu lasati sa cobore noaptea peste visul tuturor romanilor.

 

Post a Comment

<< Home